fbpx
Συνδέσου με το SomaPnevma
Facebook
Instagram
Youtube
Εγγραφή στο Newsletter
Pop-up Image

Καλωσήρθες στο SomaPnevma!

Εδώ θα βρείς χρήσιμες συμβουλές, ωραίες ιστορίες και ιδιαίτερα προϊόντα που σε εμπνέουν να ζεις ακόμα καλύτερα!

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ | ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Τo SomaPnevma είναι ένα site & eshop που σε εμπνέει να ζεις ακόμα καλύτερα!
  • No products in the cart.

Πώς οι Γυναίκες μπορούν να Δημιουργήσουν – και να Αναπτύξουν – το Personal Brand τους

Όλοι ξέρουμε ότι να αναπτύξεις ένα Personal Brand έχει νόημα, γιατί μπορεί να δημιουργήσει μια φήμη που ίσως σε οδηγήσει σε ενδιαφέρουσες επαγγελματικές ευκαιρίες. Κάθε μέρα έχεις την ευκαιρία να σχηματίσεις την γνώμη που έχουν οι άλλοι για εσένα: για την προσωπικότητά σου, για τα ταλέντα σου και τις εμπειρίες σου. Με κάθε ευκαιρία, κάθε στιγμή, με αυθεντικό και ειλικρινή τρόπο, δείξε στους γύρω σου τί μπορείς να κάνεις για αυτούς και ποιά είναι η αξία που μπορείς να τους προσφέρεις. Εάν δεν το κάνεις εσύ δεν θα το κάνει κανείς άλλος.

Ο Τάσος Παγκάκης έχει εμπνευσμένο όνειρο να προσθέτει αξία σε ό,τι κάνει. Βλέπει το ταλέντο, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη συνεργασία ως εργαλεία για το μέλλον. Αφηγείται δημιουργικές ιδέες από το 1988 στις υπηρεσίες Marketing και Επικοινωνίας. Τα τελευταία χρόνια ως στέλεχος της Ericsson ήταν πρεσβευτής της διαδικτυωμένης κοινωνίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Μετά από 11.500 εργατοημέρες στο Marketing και Επικοινωνία, σε 4.600 λανσαρίσματα προϊόντων και υπηρεσιών για περισσότερες από 370 εταιρίες σε 57+ κατηγορίες, σήμερα αναπτύσσει με την ομάδα του το Borrow My Brain, την πρώτη Consulting & Training εταιρία σε θέματα Branding και Storytelling.

Zει δίπλα στη θάλασσα με τη σύζυγό του και τα τρία παιδιά τους. Λατρεύει την ουσία και τους προσγειωμένους ανθρώπους. Θετική σκέψη, εγκάρδιες χειραψίες και ανοιχτό χαμόγελο στη ζωή.

Εκεί θα σε ψάξω. Τι πιστεύεις, τι εκπροσωπείς, με τι ασχολείσαι. Εκεί θα «ακούσω» καθαρά τις απόψεις, ιδέες, και το «ντοκιμαντέρ» της ζωής σου. Θα καταλάβω τι ξέρεις και γιατί αξίζει να συνδεθώ μαζί σου. – Τάσος Παγκάκης

Ερωτήσεις & Απαντήσεις με τον Τάσο Παγκάκη

Ερώτηση

Ποιές είναι σήμερα οι προκλήσεις που πρέπει να υπερπηδήσουν οι γυναίκες για να επηρεάσουν και να χτίσουν το personal brand τους;

Απάντηση

ΤΑΣΟΣ: Το αρχέτυπο, διαρκές στοίχημα ισορροπίας «Καριέρα ή/και προσωπική ζωή» στοιχειώνει τυραννικά τις γυναίκες. Απαιτείται να είναι επιτυχημένες σε όλα: στη δουλειά, στο σπίτι, στο μεγάλωμα των παιδιών. Μαζί με αυτό, ο μαραθώνιος της διαρκούς μάθησης για να βελτιώνονται διαρκώς στο γνωστικό τους αντικείμενο, μιας και οι κοινωνίες και οι αγορές μας είναι σε διαρκή αλλαγή. Τέλος, αγωνίζονται σαν ακούραστες πρωταθλήτριες να υπερπηδούν τα κλισέ-εμπόδια που τους βάζει η ανδροκρατούμενη δομή. Δεν φτάνουν ούτε 72 ώρες να τα επιτύχεις όλα αυτά

Έτσι, το προσωπικό τους Brand και η προσπάθεια να φανεί και να διακριθεί αυτό, σε ότι κι αν κάνουν, περνά μέσα από τις επιλογές που θα κάνουν σε όλα τα παραπάνω. Είναι μια μαγική ενορχήστρωση δύναμη, θέλησης, και επιλογών. Θέλει μεγάλο κουράγιο να σταθείς απέναντι στους εχθρούς σου είχε πει η J.K. Rowling. Γι αυτό λέω, ότι είναι αξιοθαύμαστες και καλό παράδειγμα.

Ερώτηση

Χτίζοντας το personal brand, πόσο σημαντικό είναι να καλλιεργείς σχέσεις και επαφές ουσίας μέσα από την δουλειά σου, τα χόμπι σου και την καθημερινή σου ζωή;

Απάντηση

ΤΑΣΟΣ: Εξαρτάται ποια είναι η τοποθέτηση του προσωπικού Brand, μιας και οι σχέσεις και επαφές πρέπει να το αφορούν, να το αναδεικνύουν και να του δίνουν περαιτέρω ευκαιρίες. Είσαι ταγμένη στην Τέχνη; Την εκπαίδευση; Τα δικαιώματα μειονοτήτων, στην πολιτική, στην αλλαγή του εκπαιδευτικού μοντέλου; Χρειάζονται αντίστοιχες επαφές και σχέσεις, που θα διακλαδωθούν σαν γερές ρίζες και θα δυναμώσουν ότι προωθείς, επιχειρείς και ευαγγελίζεσαι.

Είναι σειρά τακτικών επιλογών με ποιους συναναστρέφεσαι, που υπηρετούν τη στρατηγική του προσωπικού Brand. Εκτός αυτού χρειάζεσαι πάντα και κάποιους ανθρώπους-φίλους-μέντορες-συνεργάτες που σου δίνουν ερεθίσματα να γίνεσαι καλύτερη. Έμπνευση, καλά παραδείγματα, ένα ακόμη μυαλό, και ενσυναίσθηση στο τι κάνεις, που όλα αυτά σε βοηθούν -σαν μπαταρία- να προχωράς. Όφελος; «Ξέρω ότι υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα».

Ερώτηση

Πολλές γυναίκες νιώθουν άβολα να μιλάνε για αυτά που έχουν καταφέρει ή να προωθούν τον εαυτό τους απευθείας. Τί μπορούν να κάνουν για να ξεπεράσουν αυτό το φόβο?

Απάντηση

ΤΑΣΟΣ: Να βλέπουν τα καλά παραδείγματα των γυναικών που τα κατάφεραν, σε χιλιάδες χώρους και είδη δραστηριοτήτων, και μαζί συνεχώς να σκέφτονται ένα ωραιότερο μέλλον και ποιο ρόλο θέλουν να έχουν σε αυτό. Κάποιες μπορεί να πουν ουτοπική τη συμβουλή μου αυτή, αλλά δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Αν δεν φανταστείς τι ρόλο έχει το προϊόν, το website, το προσωπικό σου Brand, η φωνή σου στο Μέλλον που θέλεις να υπάρχεις κι εσύ, δεν θα φτάσεις ποτέ εκεί. Η αισιοδοξία αυτή είναι το καλύτερο είδος Πίστης για να πετύχεις πράγματα.

Ο φόβος ξεπερνιέται με το πρώτο βήμα, με το συνεργάτη, με το brainstorming και με την πρώτη σκέψη «το έκανα», «τα κατάφερα» στο πρώτο βήμα. Συνήθως συμβουλεύω Πελάτες και Συνεργάτες να βάζουν πλάνα 100 ημερών και για καθετί που έχουν εμπρός τους (εργασία, μάθηση, project X), να γράφουν μια ενέργεια-δράση που δεσμεύονται ότι θα κάνουν. Και έτσι συνειδητοποιούν το «πετυχαίνω». Τα προσωπικά Brands χτίζονται βήμα-βήμα, επί χρόνια. Δεν υπάρχει αγώνας 100μ! Δεν υπάρχει διάδρομος προτεραιότητας.

Ερώτηση

Σε επαγγελματικό επίπεδο, γενικά πιστεύουμε ότι είναι χάσιμο χρόνου να γράφουμε στο εταιρικό blog, ή να δίνουμε συμβουλές και απαντήσεις σε άλλους συναδέλφους. Όμως αυτά κανάλια μεταφοράς γνώσης και μοιρασμού καλών πρακτικών, δεν μένουν απαρατήρητα από τα πιο ηψηλόβαθμα στελέχη μέσα σε μια εταιρεία. Μήπως τελικά αποτελεί ευκαιρία για το χτίσιμο του personal brand?

Απάντηση

ΤΑΣΟΣ: Το να έχεις το δικό σου blog είναι σαν να έχεις το δικό σου σπίτι στην παγκόσμια Online οικονομία των 7,5 δις ιστοσελίδων. Εκεί θα σε ψάξω. Τι πιστεύεις, τι εκπροσωπείς, με τι ασχολείσαι. Εκεί θα «ακούσω» καθαρά τις απόψεις, ιδέες, και το «ντοκιμαντέρ» της ζωής σου. Θα καταλάβω τι ξέρεις και γιατί αξίζει να συνδεθώ μαζί σου. Είναι ο δικός σου χώρος, που μεγαλώνει το προσωπικό Brand. Γράφεις για γενικά ή ειδικά θέματα, ακόμη και για τη δουλειά σου αλλά πάντα με την οπτική της αισιόδοξης αλλαγής. Για τους ανθρώπους που θέλεις να επηρεάσεις, να μάθουν, να πάρουν κάποιο όφελος – συχνά απλά συναισθηματικό.

Τότε σε προσέχουν, γιατί ξεφεύγεις από τη γενική μιζέρια και την ανία της post-recession οικονομίας. Δείχνεις μάχιμη, ζωντανή και ιδιαίτερη. Σε προσέχουν και οι (λεγόμενοι) προϊστάμενοι και οι υφιστάμενοι της ζωής. Και το προσωπικό Brand αποκτά κοινό. Βήμα-βήμα. Post to post. Ιδέα-ιδέα.

Ερώτηση

Ποιές συμβουλές θα έδινες σε ταλαντούχες γυναίκες που θέλουν πραγματικά να αναγνωριστούν και να εκτιμηθούν? Πώς βοηθάει το storytelling για να διαφοροποιηθεί η κάθε γυναίκα?

Απάντηση

ΤΑΣΟΣ: Οι ταλαντούχες γυναίκες πρέπει να κάνουν το ταλέντο τους δουλειά, προσφορά, παρόρμηση για το κοινό και να του δώσουν όσες μορφές μπορούν να φανταστούν. Από roadshows και podcasts, μέχρι σπίτια αλληλοβοήθειας και συνεργατικά Blogs. Όχι απλά να είναι το ταλέντο μια επίκληση, ένα ‘claim’ …Γράφει καλά, είναι καλή μαγείρισσα. H Mary Barra έγινε CEO της General Motors ενώ ξεκίνησε 18 ετών να εργάζεται σε ένα από τα εργοστάσια της εταιρίας. Το θέμα και το ταλέντο της ήταν η διαρκής βελτίωση!

Με τι να ασχοληθούν; Αντί να σκέφτονται πως θα «τρέξουν» σε γνωστά μονοπάτια αντιγραφής (δηλ. ότι κάνουν κι άλλοι), εγώ θα τις προέτρεπα να πετάξουν. Να φύγουν πάνω και ψηλά από τα συνηθισμένα. Όχι άλλες vloggers που διαφημίζουν προϊόντα. Όχι άλλο food. Όχι άλλο μακιγιάζ και κοινωνική ευθύνη. Όχι εκεί που θεριεύουν τα keywords της αντιγραφής.

Να δοκιμάσουν ενέργειες, τεχνικές και περιοχές δραστηριότητας που δεν μαζεύεται το «πόπολο». Να μιλήσουν για τη δημιουργία, την οικοτεχνία, την πράσινη ανάπτυξη, τη σωστή διαπαιδαγώγηση, τα οικολογικά προϊόντα, τα δίκτυα γυναικών, τα δικαιώματα στο χώρο εργασίας, τη νέα πολιτική, το επιχειρείν των 40+ (που τους χρειάζεται η οικονομία), την μεταναστευτική ανάπτυξη – όλα τα θέματα που πρέπει να αναδειχτούν με ανθρωπιά και ευαισθησία, για να ξαναφτιάξουμε τον μη-βιώσιμο κόσμο μας. Εκεί είναι το πεδίο ευκαιρίας και εκεί κρύβονται ιστορίες προσωπικές, ομαδικές θεωρήσεις και καλά παραδείγματα που αγγίζουν, αρέσουν, μοιράζονται – το πρώτο βήμα ενός διαφορετικού storytelling.

Ερώτηση

Τελικά όλα αυτά που θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε, είναι μέσα μας. Πρέπει να νιώθουμε αυτοπεποίθηση για τις εμπειρίες μας και να παρουσιάζουμε τον εαυτό μας έτσι όπως είμαστε. Να αποδεχόμαστε τον εαυτό μας, να είμαστε αυθεντικές και να είμαστε ο αληθινός μας εαυτός. Συμφωνείς?

Απάντηση

ΤΑΣΟΣ: Κάθε γυναίκα είναι μια πολυδιάστατη εμπειρία από μόνη της, σε σύγκριση με την άτσαλη αντρική φύση. Φίλη, μάνα, σύζυγος, επαγγελματίας, εκπαιδεύτρια, blogger, μέντορας και δεκάδες ακόμη ρόλοι. Εγώ έχω πειστεί ότι αρκετές γυναίκες από μόνες τους αυτό-υποβιβάζονται και τότε νιώθουν νικημένες. Τότε διαλέγουν να παίξουν το ‘system-game’. Από την πλούσια σύζυγο, που ψάχνει να βρει ρόλο, έως την καλή (και πειθήνια) υπάλληλο που δεν παίρνει πρωτοβουλίες.

Η Eleanor Roosevelt έχει πει ένα χαρακτηριστικό απόφθεγμα που απαντά στο σεξισμό, την αδικία, την υποτίμηση και το χτίσιμο ενός προσωπικού (γυναικείου) Brand: “Να θυμάσαι, κανείς δεν μπορεί να σε κάνει να νιώσεις κατώτερη, χωρίς τη συναίνεσή σου”.

Ακολούθησε τον Τάσο Παγκάκη στο Linkedin και στο Βorrow My Brain Podcast, το αγαπημένο μέρος του να συζητάει για θέματα Branding, Digital Transformation & Consulting.

November 29, 2018
Τί είναι η Θεραπεία PRP;
Πλέον πολύ δημοφιλής, η θεραπεία PRP όντως φέρνει ορατά αποτέλεσματα. Ο Δερματολόγος Νάσος Παυλίδης...
December 3, 2018
Πώς είναι να δουλεύεις στην Amazon;
H Εριέττα Τοσίδη μας εξηγεί πώς να είναι να δουλεύεις στην Amazon, ποιά είναι...
You dont have permission to register